Oprogramowanie NetSuite jest bezproblemowo zintegrowane z systemami finansowymi i systemami back-office, zapewniając pełny widok klienta. W przeciwieństwie do samodzielnych aplikacji do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Pozwala to zwiększyć poziom świadczonych usług i generować wzrost. System umożliwia kierowanie reklamy do klientów na podstawie ich historii zakupów. Przez to możliwe jest informowanie o nadchodzących ofertach produktów, które powinny być interesujące dla danego klienta. NetSuite pozwala kierować klientów prosto do sklepu internetowego, aby uzyskać pełną automatyzację sprzedaży.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Pełny widok klienta
Zintegrowany system NetSuite zapewnia pojedynczy widok klienta w czasie rzeczywistym we wszystkich działach i we wszystkich lokalizacjach.
Kompletny proces od szansy, przez zamówienie, do płatności
NetSuite zarządza całym procesem realizacji zamówienia w systemie. Automatyzuje także pełny cykl życia zleceń do płatności dzięki zintegrowanemu zarządzaniu zamówieniami, które stanowią kluczowy bieg między CRM po stronie klienta a księgowością back-office/ERP i finansami. Zintegrowane zarządzanie zamówieniami pozwala je dokładnie realizować i rozliczać. System zapewnia również historię zapytań i wsparcia, a także wsparcie sprzedaży tradycyjnej i krzyżowej produktów i usług.
Zintegrowane zarządzanie prowizjami
NetSuite oferuje śledzenie prowizji, które pomaga motywować zespoły sprzedażowe poprzez widoczność w czasie rzeczywistym, zmniejszoną liczbę błędów i dokładne, terminowe płatności. NetSuite oferuje zintegrowane prowizje zarządzane z poziomu systemu, co zmniejsza obciążenie operacji sprzedażowych.
Zintegrowane kampanie marketingowe z pomiarem ROI
NetSuite pozwala tworzyć, zarządzać i śledzić ukierunkowane, masowe kampanie - od koncepcji do realizacji i sprzedaży. NetSuite umożliwia wyświetlanie przychodów, kosztów i zwrotu z inwestycji (ROI) dla wszystkich kampanii w czasie rzeczywistym.
Samoobsługowe centra obsługi klienta
Pozwalają klientom składać własne zamówienia, weryfikować przesyłki, a nawet płacić faktury. Portale dla klientów zapewniają chroniony hasłem, samoobsługowy dostęp do historii zamówień, zaległych faktur i zgłoszeń problemów, zapewniając lepszą obsługę przy niższych kosztach.
Zarządzanie relacjami z partnerami
NetSuite zamienia tradycyjną współpracę na zasadach rynkowych ze sprzedawcami, poleceniami i partnerami w zakresie rozwoju biznesu, przekształcając ich w partnerów. System oferuje miał taki sam poziom widoczności, zarządzania transakcjami i wskaźników wydajności u swoich partnerów, jak w przypadku wewnętrznego zespołu sprzedaży.
Zarządzanie zgłoszeniami
Możesz śledzić zgłoszenia serwisowe od klientów. Od produktów uszkodzonych w transporcie po zapytania dotyczące produktów.