Dyrektor handlowy
Jako dyrektor handlowy odpowiadasz za tworzenie planów i strategii sprzedażowej oraz nadzorujesz ich realizację i stymulujesz wyniki sprzedaży. Monitorujesz i analizujesz rynek oraz dbasz o to, aby firma utrzymywała i budowała dobre relacje na rynkach handlowych. Nie jest Ci też obce raportowanie bieżącej aktywności i sytuacji handlowej firmy.
ERP wspiera cały proces sprzedaży.
Wyzwania jakie stoją przed Tobą to:
- Spełnianie niestandardowych oczekiwań klientów;
- Utrzymywanie konkurencji cenowej;
- Budowanie wizerunku firmy;
- Zarządzanie sytuacjami problemowymi;
- Pozyskiwanie nowych klientów;
- Realizacja skomplikowanego procesu sprzedaży;
- Budowanie lejka sprzedaży – lead generation;
- Kalkulacja usług, projektów, kontraktów.
Aby sprostać tym wyzwaniom, korzystasz z wielu arkuszy i systemów.
Wdrożenie systemu ERP pozwoli Ci na zgromadzenie i przetwarzanie wszystkich tych danych i informacji w jednym miejscu. Wesprze Cię w realizacji Twoich codziennych zadań i obowiązków, a także pomoże sprostać wyzwaniom, które związane są z Twoim stanowiskiem w firmie.
ERP wspiera cały proces sprzedaży. Od przygotowania oferty, przez składanie zamówień, szybkie planowanie realizacji, ewidencję i monitorowanie usług, a także w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów
System ERP wspiera:
- Marketing tradycyjny i internetowy;
- Zarządzanie relacjami z klientami, partnerami, siecią handlową – CRM;
- Pozycjonowanie i analiza ruchu na stronach;
- Zarządzanie procesem sprzedaży (sprzedaż prosta i złożona);
- Tworzenie nowych kampanii marketingowych;
- Ocenę efektywności kampanii marketingowych;
- Kalkulację projektów, kontraktów, usług;
- Sprzedaż kontraktów, special deals;
- Budowanie relacji z klientami,
- Zarządzanie kontami;
- Sprzedaż dodatkową (np. usług wsparcia, materiałów).