Helpdesk i wsparcie
Liczny zespół konsultantów wdrożeniowych IT Vision, programistów i analityków gwarantuje właściwe zasoby do sprawnego przeprowadzenia wdrożenia. Dodatkowo wydzielony Dział Asysty Powdrożeniowej gwarantuje właściwy poziom opieki nad Klientem po wdrożeniu (możliwość zawarcia stałej umowy serwisowej). Ponadto w ramach wdrożenia oferujemy realizację usług doradczych związanych z doskonaleniem procesów oraz controllingiem. Nasz helpdesk oferuje również kompleksowe wsparcie dla naszych klientów.
Helpdesk
W zakresie oferowanych rozwiązań dysponujemy profesjonalnym zespołem:
- wdrożeniowym
- programistycznym (możliwość opracowania modyfikacji i dodatkowych funkcjonalności systemu)
- serwisem wyjazdowym (w przypadku zgłoszeń błędów krytycznych – reakcja natychmiastowa na podstawie umowy asysty)
- helpdesk dla naszych Klientów (dedykowany zespół zawsze dostępny telefonicznie i mailowo w godz. 8.00 – 16.00, z możliwością indywidualnego przedłużenia dyżurów w przypadku innych godzin pracy Klienta czy różnicy stref czasowych).
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!