fbpx

Helpdesk i wsparcie

Czy wiesz, że doświadczenie naszych konsultantów to ponad 200 zrealizowanych projektów

Wspieramy Twoją firmę zarówno w trakcie wdrożenia jak i po jego zakończeniu

Helpdesk i wsparcie

Liczny zespół konsultantów wdrożeniowych IT Vision, programistów i analityków gwarantuje właściwe zasoby do sprawnego przeprowadzenia wdrożenia. Dodatkowo wydzielony Dział Asysty Powdrożeniowej gwarantuje właściwy poziom opieki nad Klientem po wdrożeniu (możliwość zawarcia stałej umowy serwisowej). Ponadto w ramach wdrożenia oferujemy realizację usług doradczych związanych z doskonaleniem procesów oraz controllingiem. Nasz helpdesk oferuje również kompleksowe wsparcie dla naszych klientów.

Helpdesk

W zakresie oferowanych rozwiązań dysponujemy profesjonalnym zespołem:

  • wdrożeniowym
  • programistycznym (możliwość opracowania modyfikacji i dodatkowych funkcjonalności systemu)
  • serwisem wyjazdowym (w przypadku zgłoszeń błędów krytycznych – reakcja natychmiastowa na podstawie umowy asysty)
  • helpdesk dla naszych Klientów (dedykowany zespół zawsze dostępny telefonicznie i mailowo w godz. 8.00 – 16.00, z możliwością indywidualnego przedłużenia dyżurów w przypadku innych godzin pracy Klienta czy różnicy stref czasowych).

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Poznaj nasze inne rozwiązania

Dzięki kompetencjom firmy wdrożeniowej IT Vision oraz nowoczesnemu oprogramowaniu możemy być partnerem doradczym dla firm zarówno małych, średnich jak i dużych na skalę ogólnopolską.
Naszym partnerem wdrożeniowym została firma IT Vision. Zespół projektowy IT Vision wykazał się zrozumieniem naszych potrzeb, a także wiedzą i doświadczeniem w realizacji projektów B2B.
Wysokie kwalifikacje i kompetencje zespołu IT Vision, profesjonalne podejście do klienta oraz bogata lista referencyjna zadecydowały o wyborze tego partnera.